Úkoly 5. třída

Den otevřených dveří – ZŠ Ivančice, Brněnská

 

POZOR OD LEDNA ZMĚNA V ROZVRHU

 

Rozvrh hodin 5. třída  
1. 2. 3. 4. 5. 6.  
8:00-8:45 9:10-9:55 10:20-11:05 11:15-12:00 12:05-12:50 13:00-13:45  
pondělí ČJ NS-VL M ČJ  
úterý ČJ M AJ EV-VV EV-VV  
středa TV TV NS-PŘ M ČJ INF  
čtvrtek AJ AJ M ČJ ČJ  
pátek NS-PŘ NS-VL M ČJ EV-HV  
         
         
             

 

Objednávky z knihkupectví ALBATROS odevzdávejte do 24. 1. 2020.

Děkuji. M. Burešová

 

Od úterý 28. 1. bude probíhat kroužek Snadněji na 2. stupeň pravidelně od 13:15 do 14:00.

 

24. 1. 2020

D: M– uč. 79/14a, 79/15 4 příklady do M1. Příklady psát pod sebe.

 

23. 1. 2020

D: ČJ 29/15, ČT 83,  :-) uč. M 38/17 do M1 nejméně dva libovolné příklady

pro nemocné AJ:uč.Unit 15 - str.32/15 císt článek, WB 30/3, 31/5,6,7, slovíčka unit 15 učit

 

22. 1. 2020

D: M-PS 35/12, :-) list v sešitě na dobrovolné úkoly

 

21. 1. 2020

D: ČJ2 list, urči slovní druhy, :-) list v sešitě na dobrovolné úkoly

pro nemocné AJ - PS 29/7, 30/1,2, opak. I´d like - uč. str.29

 

20. 1. 2020

D: ČJ 29/17d, ČT 80–81, :-) list v sešitě na dobrovolné úkoly

 

17. 1. 2020

D: M-PS 60/1, 3, :-) jeden list nalepený v sešitě na dobrovolné úkoly

 

16. 1. 2020

D: M-PS 60/2, 4, ČT 77, 78 :-) jeden list nalepený v sešitě na dobrovolné úkoly (nově)

 

15. 1. 2020

D: ČJ 29/17b

V pondělí si napíšeme písemku z geometrie - zopakuj si rýsování trojúhelníku, čtverce, obdélníka, převody jednotek délky a výpočet obvodu.

 

14. 1. 2020

D: ČJ 26/5 + ČJ1 podpis u písemky:-) ČJ1 list

D: AJ PS 28/3, ve čtvrtek píšeme test na slovíčka z Unit 13

Pink panther - hamburger

 

13. 1. 2020

D: M-PS 57/6:-) M-PS 57-5

 

 


Úkoly pro ty, co chyběly:
24. 1. 2020
ČJ – ČJ 27/10, 11.
M – M-PS 36/13.
 
23. 1. 2020
ČJ – stále procvičujeme slovesa - hra s tabulkou, ČJ 29/16.
M – uč. 40/23 do M1.
 
22. 1. 2020
ČJ – procvičujeme slovesné způsoby. 
M – M-PS 35/9, 10, 12 první tři příklady.
 
21. 1. 2020
ČJ – podmiňovací způsob – ČJ 28/14 - podtrhnout v textu, (př. vypsat do ČJ1).
M – opakujeme rovnice, uč. 78/8 dva libovolné sloupce do M1, M-PS 34/8.
20. 1. 2020
ČJ – podmiňovací způsob – přečíst tabulku a zkoušet vymyslet slovesa se zapojením do vět.
M – písemka.
17. 1. 2020
ČJ – ČJ 27/9 celé cvičení + přečíst rámeček ZPRÁVA.
16. 1. 2020
ČJ – ČJ 26/7 celé cvičení včetně tabulky.
M – připomínáme si práci s čísly většími než milion uč. 37/3, 4 a 38/15 ústně, uč. 38/17 poslední sloupec do M1.
 
13. 1. 2020
ČJ - ČJ 29/17a, přečíst si tabulku na str. 26 Slovesný způsob.
M - M-PS 58/9a podle návodu v učebnici str. 99 dole.
 
 
 

 


 

 Mám dobře vybavený kufřík či krabici na všechno tvoření?

  – sklenička od kojenecké výživy nebo vhodný kalíšek na vodu

  – pracovní tričko

  – temperové barvy, vodové barvy,

  – plochý a kulatý štětec č. 10 nebo 12 (k tomu i nějaký menší)

  – Progressa

  – voskové pastely

  – nůžky 

  – lepidlo – nejlépe vysunovací

  – černý fix (př. fix Centropen - document 0,5)

A všechno podepsané.

 


 

Zkontrolujte, prosím, podepsání obsahu pouzdra,

zvláště doporučujeme podepsat pera.

 


 

* Organizace školního roku 2019/2020

 


 

 

 

 

AKTIVNÍ ODKAZY:

 

Procvičování skloňování

Cvičení na jednotky hmotnosti

Úlohy z finanční gramotnosti

Cvičení na římské číslice

V domě straší duch

Macocha

Převádění jednotek času

Jeden malý milý myš

Tonda Obal

Přehled slovních druhů s procvičením

Cvičení na slovní druhy

Obvody

Opakování jednoduchého dělení se zbytkem

Určování sloves - Flinstounovi

Násobení mimo obor násobilek

Postel na každý pád

Hry na procvičování ČJ

ČJ s třídou U Mufa

Mnoho zábavných cvičení z M

Procvičování násobilky

Zatoulaná zvířátka

Zajímavá cvičení z ČJ

http://rysava.websnadno.cz/Matematika-3rocnik.html

 Anděl - píseň odkaz

 


 

Domácí procvičování čtení

Číst si je příjemné.

Čtení je pro mě důležité.

Rozšiřuji si slovní zásobu, bavím se, získávám informace.

Smím si číst pro sebe potichu.

Mohu požádat maminku, tatínka nebo jiného dobrého čtenáře, ať si článek přečte také.

Pak si můžeme povídat o tom, co nás upoutalo, co se nám líbilo nebo bylo zajímavé.

Zeptám se na to, čemu nerozumím.

Promyslím si záludné otázky, na kterých bych mohl(a) druhého nachytat.

Otázky si dáváme vzájemně. Pokud druhý nezná odpověď, neradíme, ale necháme ho, ať si to najde.

Pokud se mi zatím nedaří, určitě se časem zdokonalím.

Když budu procvičovat pravidelně, snadno mi půjde ve vyšších ročnících těžší učení.

 

 

 

 

 

 

Novinky

Přihlášení

Školní Facebook

images